Продавець DOBROMAG.COM.UA - ДОБРОМАГ розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1975 відгуків

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Ваша заявка буде оброблена в найближчий робочий день. Залиште будьласка номер телефону/ваберу для звʼязку

+380 (68) 111-06-88
DOBROMAG.COM.UA - ДОБРОМАГ
Кошик

Про нас

Добрий день!

Ми працюємо в сфері електронної торгівлі вже 7 років. Добромаг - це торговий майданчик де Вам доступний широкий вибір актуальних трендових товарів від виробників та прямих постачальників: захисних засобів, гаджетів, електроніки, товарів для дому, подарунків тощо - близько 20 тисяч найменувань! Маємо сертификат ТОП-продавець Пром юа 2022. Ми обробляємо замовлення в максимально автоматизованому режимі, після оформлення замовлення на сайті Вам обов'язково зателефонує менеджер по обраному товару, уточнить всю необхідну інформацію і погодить нюанси доставки та оплати. Він зможе більш точно відповісти на питання по товару, ніж оператор якому ви додзвонилися б самі. В процесі замовлення перевірте що вказали вірний номер телефону. В зв'язку з ситуацією в країні, за умовою постачальників, частина товарів відправляється по передоплаті. 

Щоб зекономити Ваш час, ми напишемо нижче найпоширеніші питання і відповіді на них:

- Чи є даний товар в наявності? -- Залишки товарів на сайті оновлюються 3 рази на день, приблизно 90% товарів є в достатній кількості, а приблизно 10% вже закінчуються, тому 100% підтвердження наявності Вам дасть менеджер який зателефонує Вам після замовлення

- Я не можу додзвонитися по телефону до оператора, як мені отримати інформацію? -- Це не біда, якщо у Вас питання по товару, то Вам точніше відповість менеджер, який зателефонує Вам після оформлення замовлення на сайті. Якщо отримана інформація вас не влаштує, то Ви можете скасувати цей замовлення просто сказавши про це менеджеру (це цілком нормальна ситуація). Якщо у вас інше питання - Ви можете написати нам про це в Viber або WhatsApp, електронну пошту або форму зворотного зв'язку на сайті - і ми самі зв'яжемося з Вами і оперативно відповімо на питання.

- По способу доставки та оплати, якщо на сайті немає потрібного варіанту, то який вихід? -- Не переживайте, вибирайте один з варіантів на сайті, а в коментарі напишіть найбільш зручний для Вас варіант. Коли Вам зателефонує менеджер, узгодьте з ним Ваш варіант, якщо він зможе його виконати - він зафіксує узгоджений варіант для виконання. Якщо не знадеться прийнятний варіант, а питання принципове, то замовлення просто не буде підтверджене.

- По самовивозу, чи можна самому забрати і звідки? -- У нас різні товари знаходяться на різних складах і в різних містах, тому для конкретно Вашого товару цю інформацію Ви зможете дізнатися у менеджера, який Вам подзвонить після замовлення. Тобто під час оформлення виберіть якусь пошту, а в коментарі напишіть "цікавить самовивіз" (якщо питання принципове напишіть "тільки самовивіз!") і коли вам зателефонує наш співробітник з ним можна узгодити вже конкретно.

- Я вибрав доставку Укрпоштою, а менеджер сказав що може відправити Новою поштою (або інший), чому? -- Знову ж таки, тому що ми використовуємо відправку товарів прямо зі складів де вони зберігаються, а склади знаходяться в різних регіонах і є невеликі місцеві особливості роботи з поштовими операторами (повністю уніфікувати це не виходить, заздалегідь просимо вибачення). Частіше всього це не є принциповим питанням і по телефону узгоджується остаточний варіант.

- Якщо я замовляю в магазині кілька різних товарів, вони прийдуть однією посилкою або різними? -- Якщо товари однієї групи певно так (якщо кілька однакових - то точно так), але якщо вони зовсім різні, то швидше за все прийдуть різними посилками з причини зазначеної вище - у нас кілька складів, які відправляють товар безпосередньо покупцеві і це здійснюють різні співробітники (тому Вам можливо будуть передзвонювати різні менеджери по різним товарам і надсилати їх вам окремо, просимо заздалегідь вибачення за цей нюанс). 

У будь-якому випадку, якою б питання не виникло, ми Вас ніколи не підведемо, не залишимо без уваги, вирішимо або допоможемо вирішити будь-яке питання. Просто напишіть нам, якщо питання термінове - пишіть в Viber, WhatsApp, Telegram або СМС, якщо питання об'ємне - пишіть в пошту. Всі повідомлення обробляються по мірі надходження та не залишаться непрочитаними. Ми зробимо максимум можливого, щоб Ви залишилися задоволені нашою роботою!

Знак "Наявність документів" в наших контактних даних означає, що на етапі перевірки нашої компанії ми надали чинне свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого статусу юридичної компанії або фізичної особи-підприємця.

Згода на обробку персональних даних

Ми соблюдаемо Закон України "Про захист персональных даних". Відомості які залищає покупець при оформленні замовленя обробляються виключно з метою виконання замовлення, продажу та доставки товарів покупцю і відповідно можуть бути доступні співробітникам та подрядникам що обробляють замовлення, з метою доставки товару та інформування попупця. Інформаційна база Добромагу находится на платформі Prom.ua. Залишаючи свої персональні дані під час оформлення замовлення покупець дає дозвіл на обробку надісланих даних для зазначених вище цілей.

ТОП Продавець

Інформація про компанію

Назва:
DOBROMAG.COM.UA - ДОБРОМАГ
Тип компанії:
Торгова компанія

Організаційно-правова форма та капітал

Рік заснування:
2013

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner